Profesionální řešení pro zákaznická kontaktní centra

K úspěchu v komunikaci se zákazníkem vede v dnešní době dostatečné množství informací ze všech komunikačních kanálů (email, telefon, sms, chat, sociální sitě) v přehledném uspořádání a s podrobným pohledem do historie a dalších provázaností s ostatními daty připojenými k záznamům.

Pro management společnosti je pak v přeneseném smyslu klíčovým faktorem k měřitelnosti úspěchu konverze kontaktů na zakázky a čas vedoucí od získání kontaktu až k jeho vyřízení. Kontaktní centrum ContactPro v tomto smyslu tvoří ucelený nástroj ke zefektivnění celého procesu.

ContactPro

Kontaktní centrum ContactPro

ContactPro je zákaznicky orientované kontaktní centrum pro menší a střední podniky. Rychlé a efektivní zpracování získaných kontaktů z různých zdrojů je v dnešní době jedním z klíčových úkolů firem k získání nových nebo obsloužení stávajících zákazníků. Podrobný přehled nad uskutečněnou komunikací a pravidelný reporting pomáhá výrazně zvyšovat výkon celého pracovního týmu.

Hlavní úlohou kontaktního centra ContactPro je poskytnout pracovním týmům a jednotlivým operátorům maximum dostupných informací ze všech dosažitelných zdrojů přehledně na jednom místě. Komunikace se zákazníkem pak může probíhat koordinovaně a efektivně.

Hlavní výhody systému ContactPro.

Centralizace kontaktů
Veškeré informace o kontaktu najde operátor přehledně řazené na jedno místě.

Business inteligence
Podrobný reporting a individuální exporty dat pro možnost dalšího zpracování.

Vysoká bezpečnost
Více úrovňové řízení přístupu k informacím jednotlivých operátorů a manažerů.

Modulární sytém
Možnost propojení s externími aplikacemi přes API rozhranní.

Efektivnější komunikace se zákazníky.
Interakce se zákazníkem by měla začínat získáním informace, která je přesná, relevantní a dobře dostupná. Zákazník má na rozdíl od operátora dostatečné množství času, aby získal v předstihu informace k vytvoření dotazu či požadavku. Operátor kontaktního centra tolik času na jednotlivý kontakt nemá, proto potřebuje ucelenou informaci ze systému s možností pohledů do historie zpracování kontaktu, aby mohl úspěšně vyřídit požadavek.

Vyhodnocování práce operátorů a dostatečně podrobné analýzy jsou nezbytné pro pro běžný chod každého callcentra. Poskytují cenné podklady pro manažery a prostor pro možnosti optimalizace pro zvyšování produktivity celého týmu. Sytém ContactPro umožňuje udržovat podrobný přehled nad úspěšností ve vyřizování kontaktů z pohledu výsledku komunikace i rychlosti zpracování požadavků ve stanovených termínech.

ContactPro
Callcentrum

ContactPro Callcentrum pro malé, střední i větší podniky.

Callcentrum je navrženo jako univerzální a škálovatelné řešení, které Vám umožní růst spolu s rozvojem vaší firmy. Do systému callcentra se přistupuje z webového prohlížeče a není nutné třeba instalovat žádný software. Provoz callcentra, tak tedy nezvyšuje náklady na správu IT. Celý proces vyřízení požadavku je optimalizován, tak aby operátor získal informace přehledně na jednom místě a v co nejkratším možném čase. Vyřízení hovoru pak proběhne zpravidla velmi efektivně s možností měření konverze úspěšnosti dle nastavených cílů.
Velkou výhodou ContactPro Callcentrum je možnost volby ústředny jak hardwarové přímo v organizaci nebo virtuální ústředny umístěné v datacentru. Takové řešení pak dává větší možnost při vytváření týmů nebo zapojování jednotlivých operátorů do systému, kteří mohou pracovat v geograficky oddělených lokalitách nebo přímo z home-office. Veškeré akce a volání operátorů se zaznamenávají k možnosti dalších analýz a vyhodnocování efektivity.

Sytém ContactPro Callcentrum umožňuje vytváření statistik hovorů, analytické pohledy jak na jednotlivé operátory tak i na celé skupiny operátorů. Analýzy a statistiky se pak stávají podkladem manažerům callcentra pro další rozvoj a zvyšování efektivity při vyřizování požadavků.
Komunikace se zákazníky hraje klíčovou roli při získávání nových zakázek nebo při vyřizování servisních požadavků od klientů. Kvalitní, přehledný a spolehlivý systém pro obsluhu callcentra hraje v tomto ohledu klíčovou roli. Tyto vlastnosti představuje právě systém ContactPro Callcentrum.

Přednosti kontaktního centra ContactPro Callcentrum

• Jednoduchá obsluha díky přehlednému prostředí.
• Možnost rozšiřování kapacity callcentra dle vytížení.
• Snadný import a export nových kontaktů.
• Bez nutnosti pořizování vlastní ústředny.
• Garantovaný servis SLA.

Co vám můžeme nabídnout

Řešení pro nabídkové
a objednávkové systémy

Profesionální řešení
pro zákaznická kontaktní centra

Analýzy a odborné poradenství při realizaci a správě projektů

Technická podpora pro uživatele, Dohled nad provozem systémů 24/7

Rádi vám pomůžeme zjistit, kde jsou slabá místa v procesu zpracování kontaktů a požadavků od vašich zákazníků. Pomůžeme vám transformovat požadavky na leady rychleji.

Kvalitní design
Optimalizace
Odbornost
Zabezpečení

Napište nám, ozveme se zpět